اعطا نمایندگی کارتخوان

بازدید: 2,060 بازدید
ثبت کارتخوان سیار

فهرست مطالب

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار

فروش کارتخوان سیار یکی از پردرآمدترین و کم دردسرترین شغلهای موجود در کشور است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. از این سو خیلی ها در پی کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند. شرکت تجارت الکترونیک پادرا نیک پی  با کادری مجرب و تیم پشتیبانی قوی از دوستانی که در این زمینه مایل به همکاری باشند دعوت بعمل می آورد.

اگر به شما بگویند که شغلی پردرآمد سراغ دارند که نیاز به سرمایه کمی دارد و زمان زیادی نیز از شما تلف نمی‌کند ناخوداگاه به فکر شرکتهای هرمی و شبه کلاهبرداری می‌افتید. اما واقعا همچین شغلی وجود دارد و آن فروش کارتخوان سیار است.

روند کار بسیار سادست و شما نیازمند تخصص خاصی و سرمایه بالایی نمی باشید و به راحتی می تواند درآمد خوبی حتی در ماه اول کار خود داشته باشید. درآمد این کار بقدری بالاست که خیلی از اصناف دیگر در کنار شغل اصلی خود فروش کارتخوان سیار را نیز در دستور کار خود دارند. چه بسیار دوست و آشنای خود را دیده اید که از این راه امرار معاش می‌کنند و در کنار شغل اصلی خود این کار را نیز انجام می‌دهند.

شرکت تجارت الکترونیک پادرا نیک پی با هدف توزیع و پشتیبانی پایانه های فروش ، ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت توسط متخصصان این شرکت در سراسر کشور به عنوان یک نقطه قابل اتکا همواره در کنار مشتریان ایفای نقش میکند تا بتواند با ایجاد اطمینان رضایت ذینفعان خود را حاصل نمایند.

نماینده‌ فروش، بطور کلی مسئولیت جذب مشتری برای خدمات و محصولات قابل ارائه این شرکت از قبیل دستگاه‌های کارتخوان سیار  (POS) را از طریق فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی به عهده دارد.

چگونه نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار بگیریم؟

پادرا نیک پی شرایط بسیار ویژه ای جهت اعطای نمایندگی دارد که به چندین روش قابل اجرا می باشد. در حقیقت وجود این روش های مختلف فرصت بسیار مناسبی است تا افراد با توجه به شرایط کاری خود یکی از آن ها را برگزینند و شروع به کار نمایند .

روش اول اعطای نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

اولین روش اعطای نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار، تک فروشی بدون هیچ گونه سرمایه اولیه است که به ازای هر فروش درصدی به عنوان کمیسیون به فروشنده تعلق می گیرد. به این نوع از فروش، فروش تکی نیز گفته می شود. در این روش فرد نیز مانند شرکت پاسخگوی سوالات مشتری خواهد بود که به کمک پشتیبانی پادرا نیک پی می توان تمام مسائل را پشتیبانی و حل کرد .

روش دوم اعطای نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان

جذب نماینده فروش است. در این روش دستگاه های کارتخوان به قیمت عمده (که البته قیمت با توجه به تعداد دستگاه های کارتخوان خریداری شده و قیمت روز آن ها می تواند متفاوت باشد) به نماینده فروش ارائه می گردد .

روش دیگری نیز هست که در حقیقت جذب کارشناس فروش است. افرادی می توانند از طریق این روش با شرکت همکاری کنند که دارای رزومه بازاریابی و فروش باشند .

اطلاعات و دانش کافی در این خصوص را داشته باشند. در این روش بروشور، کاتالوگ ها و کارت پرسنلی به کارشناس فروش ارائه می گردد. همچنین کارشناسان فروش، مسئولیت مذاکرات با پذیرنده ها را عهده دار می شوند .

این روش دارای یک مزیت نسبت به سایر روش های اعطای نمایندگی فروش در پادرا نیک پی هست. آن هم این است که ممکن است مبلغ دریافتی و درآمد حاصل از فروش دستگاه های کارتخوان بیشتر از روش های دیگر باشد. درآمد این روش می تواند در ماه های مختلف دارای ارقام مختلفی باشد. زیرا هر چه تعداد کارتخوان های فروخته شده بیشتر باشد میزان درآمد کارشناس فروش نیز بیشتر می شود.

شما میتوانید با مرکز تماس شرکت ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکل دریافت نمایید . در صورت لزوم جهت مراجعه حضوری نیز میبایست بعد از هماهنگی  با مسئولین این بخش به ساختمان شرکت به آدرس ( فاز یک اندیشه،بلوار ولایت،بن بست آبیار پلاک 208 واحد های 8،6،5 ) مراجعه کنید.

مزایای اعطاء بازاریاب

  • بیمه تامین اجتماعی بازاریاب

  • همچنین بیمه تکمیلی بازاریاب بعد از تایید حسن انجام کار بازاریاب توسط کارشناسان شرکت

  • بدون محدودیت شهر و استان (هرمنطقه به یک بازاریاب تعلق دارد)

  • امکان فروش اقساطی و وام

  • افزایش درآمد ماهیانه (با توجه به تبلیغات گسترده شرکت  در سطح کشور،درخواست مشتریان در هر منطقه،به بازاریاب آن منطقه ارجاع داده می شود.

مزایای اعطاء نمایندگی

  • نمایندگی انحصاری و معرفی در سایت شرکت پادرا نیک پی 

  • امکان ایجاد پنل فروش اختصاصی در سایت شرکت ویژه نمایندگان

  • ارئه درسترسی پنل اختصاصی با نام نماینده جهت بررسی درخواست توسط نماینده

  • بیمه تامین اجتماعی نماینده  بعد از تایید حسن انجام کار

  • بیمه تکمیلی نماینده

  • امکان فروش اقساطی و تسویه یک هفته ای با شرکت

  • بیمه آتش سوزی و درمان برای پذیرندگان vip منتخب توسط نماینده

  • سهیم در سود تراکنش و درامد ماهیانه ثابت

شرایط اعطای نمایندگی کارتخوان سیار

  • تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و برخورداری از سلامت روانی

  • نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور

  • توانایی جذب پذیرنده و مشتری از طریق فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی

  • دارا بودن حداقل ده میلیون تومان سرمایه برای خرید و فروش دستگاه، تبلیغات، تجهیزات و …

  • ارائه چک یا سفته بابت تضمین حسن انجام کار به ارزش پنجاه میلیون تومان

  • داشتن دفتر کار یا مغازه  الزامی است.

نمایندگی کارتخوان به عنوان شغل دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به دفتر پیشخوان دولت

دفتر پیشخوان برای اخذ نمایندگی کارتخوان یکی از بهترین دفاتریست که میتواند بازدهی بیش از 50 میلیون تومان را ازنمایندگی کارتخوان خود داشته باشد،کافی نت ها هم از نمایندگی کارتخوان سود زیادی میبرند و حتی از خود کافی نت نیز سود بیشتری به عنوان نمایندگی کارتخوان دریافت میکنند،البته شما پس از اخذ نمایندگی کارتخوان میتوانید بازاریاب کارتخوان هم استفاده  کنید که همین کار سود نمایندگی کارتخوان شما را چند برابر میکند

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به کافی نت

کافی نت ها از همکارانی هستند که نمایندگی کارتخوان را بسیار ساده و بسیار قدرتمند شروع میکنند و به دلیل توانمندی در ثبت اطلاعات پس از اعطای نمایندگی کارتخوان به سرعت پیشرفت میکنند و به درامد های بیش از 2  میلیون در روز از شغل نمایندگی کارتخوان میرسند و تقریبا کافی نتها پس از پیشخوانها بهترین شغل برای اخذ نمایندگی کارتخوان هستند

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به خدمات کامپیوتری

صنف بعدی که در نمایندگی کارتخوان موفق ظاهر شده ،خدمات کامپیوتری هستند ،اکثر خدمات کامپیوتری ها بعد از گرفتن نمایندگی کارتخوان درامدشان را به علت حاشیه سود بالایی که از نمایندگی کارتخوان بدست اوردند که نمایندگی کارتخوان شغل اولشان شده است شرکتهای کامپیوتری یا خدمات کامپیوتری هم میتوانند نمایندگی کارتخوان خود را با شرایط ویژه دریافت کنند

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به موبایل فروشی

فروشندگان موبایل نیز میتوانند به آسانی نمایندگی کارتخوان بگیرند و فقط با سرمایه خرید یک موبایل از نمایندگی کارتخوان خود بیشتر از فروش موبایل سود کنند ،و در اصل بعد از مدتی نمایندگی کارتخوان به عنوان شغل اول آنها مطرح میشود

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به لوازم التحریر

لوازم التحریر و عزیزانی که کار تایپ و تکثیر میکنند مستعد نمایندگی کارتخوان هستند و میتوانند بعد از دریافت نمایندگی کارتخوان بسیار موفق ظاهر شوند ،از مزایای شغلی این عزیزان بعد از نمایندگی کارتخوان گرفتن راحت مدارک از پذیرندگان کارتخوان است ، که وجه تمایز بین این دوستان و سایر متقاضیان نمایندگی کارتخوان بوجود آورده است

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به پخش و بازاریابی مواد غذایی

یکی از شغلهایی که میتواند نمایندگی کارتخوان داشته باشند ،شرکتهای پخش و بازاریابی مواد غذایی هستند،اشتباه نکردید پخش و بنکداران موادغذایی میتوانند نمایندگی کارتخوان دریافت کنن چرا که با داشتن مجموعه بازاریابهای حضوری نمایندگی کارتخوان برای آنها راحت تر است و ما پس از دریافت نمایندگی کارتخوان به بازاریابهای نمایندگی کارتخوانمان آموزش رایگان خواهیم داد

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به تجهیزات پزشکی

توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی بدلیل ارتباط زیاد با پزشکان میتوانند نمایندگی کارتخوان دریافت کنند و ازتیم بازاریابی خودشان به عنوان تیم بازاریابی نمایندگی کارتخوان استفاده کنند ،بدیهیست که آموزش دادن بازاریابهای این دوستان رایگان است پس از اخذ نمایندگی کارتخوان میتوانند درامد بالایی کسب کنند

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به دفتر املاک

یکی دیگر از عزیزانی که میتوانند به راحتی نمایندگی کارتخوان بگیرند،عزیزان مشاور املاک هستند که میدانیم بدلیل رکود املاک این دوستان هم با مشکل رکود مواجه هستند،عزیزان این صنف بدلیل فن بیان بالا و ارتباط با کسبه بدلیل شغل املاک میتوانند نمایندگی کارتخوان فعال و پر سودی داشته باشند.

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به تعمیرکاران لوازم الکتریکی

تعمیر کاران لوازم الکترونیکی عزیزانی هستند که میتوانند علاوه بر نمایندگی کارتخوان،نمایندگی تعمیرات کارتخوان را نیز دریافت کنند،و معمولا بدلیل بار فنی فوق العاده از پس نمایندگی کارتخوان بخوبی برمی آیند

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به آرایشگاه مردانه

آرایشگران مردانه نیز بدلیل ارتباط زیاد با مشتریها میتوانند درامد فوق العاده ای از نمایندگی کارتخوان کسب کنند،زمان زیادی را دیدید که توفیق اجباری نصیبتان شده و باید مبا مشتری حرف زیادی بزنید ،و اینجا زمانیست که میتوانید از مزیت نمایندگی کارتخوان خودتان استفاده کنید و کارتخوانتان را به مشتری عزیز تقدیم کنید

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به صنف دوربین مداربسته

صنف بعدی که میخواهم به شما معرفی کنم که نمایندگی کارتخوان برای آنها سود خوبی دارد  صنف دوربین مداربسته است،دلیل اعطای نمایندگی کارتخوان با این صنف این است که این عزیزان بیشتر مشتری تجاری دارند که نیاز به کارتخوان دارند،نمایندگی کارتخوان به شدت به کار این صنف می آید

اعطا نمایندگی کارتخوان سیار به علاقمندان بازاریابی

علاوه بر این اصناف افراد میتوانند به طور مستقل یا همراه شرکت اقدام به اخذ نمایندگی کارتخوان کنند،ومحدودیتی در اعطای نمایندگی کارتخوان نیست

با خیال راحت کارتخوان سیار بفروش!

تمامی دستگاه‌های نو و دست دوم دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

قبل از ارسال دستگاه برای مشتری، واحد فنی مسئولیت کنترل و بررسی کیفیت دستگاه‌های ورودی به شرکت را به عهده داشته و همچنین نصب نرم‌افزارهای بانکی روی دستگاه را انجام می دهد. این مرکز با انجام آزمون آنتن‌دهی و تراکنش 100% دستگاه‌ها ، کارایی موفق آن را تضمین می‌کند.

همراه با دستگاه یک کارت گارانتی ارسال می‌شود که در صورت خرابی دستگاه، مشتریان می‌توانند برای رفع مشکل خود با شماره تلفن روی کارت گارانتی تماس بگیرند و نماینده مسئولیتی از لحاظ پشتیبانی ندارد. تمامی دستگاه‌ها دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند.

فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار

مسئولیت شما پس از اخذ نمایندگی جذب و اقناع پذیرندگان جهت خرید دستگاه کارتخوان (POS) و اخذ مدارک برای صدور ترمینال و اتصال دستگاه به حساب بانکی مطابق با آموزش‌های شرکت می‌باشد.

بانک های طرف قرارداد برای ثبت کارتخوان سیار

آخرین نسخه از لیست بانک ها و سوئیچ هایی که امکان ثبت دارید را میتونید از اینجا بررسی نمایید.

مشتریان برای فعال سازی دستگاه، لازم است نسبت به اعلام شماره حساب یا افتتاح حساب در یکی از بانک های فوق اقدام نمایند.

تضمین قیمت کارتخوان سیار

ثبت سریال را در پنل آزاد می کنیم که اگر دستگاهی در جایی دیگر با قیمت مناسبت تر پیدا کردید بتوانید خرید و ثبت کنید، در نتیجه نمایندگان شرکت پادرا نیک پی ، هیچ نگرانی از بابت قیمت دستگاه نخواهند داشت.

 

اعطاء نمایندگی

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت